Afhentning og levering

Vi leverer varerne til døren og ikke over 1. sal medmindre andet er udtrykkeligt aftalt. Dog vil fadølsanlæg blive monteret og afprøvet sammen med kunden med mindre andet er aftalt. Ved levering på svært tilgængelige steder eller på etager uden elevator, er det en betingelse at kunden stiller effektiv hjælp til rådighed for indbæring. Da udstyr og varer er omfangsrige og tunge, kræver chaufførernes arbejdsmiljø at man kan bruge sækkevogn og andet transportudstyr helt frem til opstillingsstedet. Vi fralægger os et hvert ansvar for mærker og ridser i gulve og karme, ved ind – og udbæring af udstyr og varer. Det er altid kundens ansvar at sørge for afdækning for ølspild, trykmærker/snavs fra udstyr, varer og personer. Kunden skal sørge for 220V (med jord) strøm tilgængeligt umiddelbart ved tappestedet. Levering og returtagning finder sted ugens 5 hverdage, samt lørdage og søndage efter aftale.

 

Selvafhentning

Det er også muligt for kunden selv at afhente varerne på vores adresse, C.A. Thyregodsvej 18, Åbyhøj, mandag-fredag mellem 8.00-16.00 eller efter aftale lørdag-søndag. Ved selvafhentning bliver anlægget afprøvet sammen med kunden og en medarbejder, efter afprøvning er det kunden selv som har ansvaret for at anlægget virker efter hjemtransport. Står kunden selv for transporten, skal dette ske i lukket bil eller ren og lukket trailer.

 

Handelsbetingelser

Alle priser er inkl. moms, ekskl. pant. Betaling er netto kontant. Dankort eller via netbank. Forgæves kørsel koster mindst 125,- ekstra. Kunden bærer det fulde ansvar for alt udstyr overladt i kundens varetægt og må sikre, at tingene er behørigt forsikret samt forsvarligt låst inde, når de ikke er i brug. Sodavand tages kun retur i hele kasser med mindre andet er aftalt. Fustager tages retur hvis støvlåg er ubrudt. Manglende pant vil blive faktureret. Alle af kundens selvforskyldte defekter vil blive efterfaktureret såfremt andet ikke er aftalt.

 

Service-vagt

Er uheldet ude: skulle der opstå problemer med det lejede udstyr er I altid kun et opkald fra hjælpen, vores personale er klar med telefon support. I tilfælde af fejl eller driftsproblemer skal vi omgående underrettes. Der ydes 24 timers servicevagt på 28 19 72 32.

 

Forbehold

Der gives ingen godtgørelse for øl, der går til spilde som følge af overskumning eller lækage m.m. Reklamationer fremsat efter arrangementets afslutning anerkendes ikke. Der ydes ingen erstatning for afbrydelse i festen pga. driftsproblemer. Der gives ingen erstatning for følgevirkninger af defekt udstyr eller produkter. Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

Afbestilling

Ønsker du at afbestille din ordre, kontaktes R.H. Serviceudlejning på tlf. 28 19 72 32 eller via. e-mail rene@rhfest.dk, SENEST 24 timer før aftalt afhentnings eller leveringstidspunkt. Sker afbuddet senere end 24 timer før aftalt afhentnings eller leveringstidspunkt faktureres du som kunde 50% af ordrens beløb.